| Редько О. В. Трансформація освітнього простору України: інформаційно-організаційний аспект : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / О. В. Редько ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.Проведено аналіз інформаційних процесів у сучасній освіті України з огляду на її організаційний аспект. Концептуалізовано поняття "освітній інформаційно-організаційний простір". Визначено його структуру, змістовну сутність та мету трансформації освітнього інформаційно-організаційного простору. Проаналізовано можливості для саморозвитку особистості, визначено протиріччя та ризики, які спричинені інформатизацією освіти. Зазначено, що критерієм успішної трансформації освітнього інформаційно-організаційного простору є його орієнтація на інтереси та потреби людини, створення умов для її розвитку, а трансформацію розглянуто в контексті змін педагогічних пріоритетів у інформаційному суспільстві. Показано інформаційну культуру як імператив трансформації освітнього інформаційно-організаційного простору та визначено його аксіологічні пріоритети. Виокремлено соціокультурні й антропологічні негативні вектори, які проявляються під час трансформації освітнього інформаційно-організаційного простору. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З81 + Ч34(4УКР) Шифр НБУВ: РА375907 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|