![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20110901000683<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Буковська О. О. Психологічні особливості усвідомлення життєвого досвіду підлітками з неблагополучних родин : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. О. Буковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.Розглянуто проблему усвідомлення життєвого досвіду підлітків із неблагополучних родин. З'ясовано основні соціальні та психологічні фактори становлення особистості неблагополучних підлітків. Розроблено модель становлення життєвого досвіду та виявлено вікові особливості та переломні етапи усвідомлення життєвого досвіду підлітків із неблагополучних родин. Розглянуто процес та особливості усвідомлення життєвого досвіду неблагополучними підлітками, його рівні, види та структура. Виявлено, що процес осмислення життєвого досвіду відбувається у формі наративу. Здійснено дослідження особливостей усвідомлення життєвого досвіду підлітками із неблагополучних і благополучних родин. Визначено рівні та чинники психотравматичності індивідуального та соціального досвіду, проаналізовано основні чинники нездатності до осмислення життєвого досвіду або осмислення у формі негативного базового наративу. Розроблено психокорекційну програму осмислення підлітками життєвого досвіду. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.21-222 + Ю952.2-734 + Ю983.402.2 Шифр НБУВ: РА376221 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|