![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20110901001176<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Зуєв І. О. Психологічні особливості репрезентативних систем в умовах різних способів організаційно-навчальної діяльності підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. О. Зуєв ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2011. — 18 с. — укp.Встановлено, що репрезентативні системи (РС) за умов розвивального навчання більш збалансовані, а пізнавальна сфера та якість навчання учнів меншою мірою пов'язані з домінуванням тієї чи іншої РС. Розглянуто діагностичну методику вивчення РС, уточнено психологічні засоби репрезентації інформації. Розроблено рекомендації педагогам з використанням особливостей РС в процесі навчання, а також програма психологічного тренінгу з розвитку візуальної РС, систему прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів з домінуючою кінестетичною РС. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.51 + Ю984.030.2-8 + Ч421.22 Шифр НБУВ: РА380105 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|