![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20110901001627<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Іващенко О. В. Управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Іващенко ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. — Х., 2011. — 20 с. — укp.Наведено теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна. Розглянуто економічну сутність управління маркетингом, здійснено аналіз і виявлено основні проблеми їх мікро- та макросередовища, визначено місце товаровиробників у структурі каналів розподілу зерна на ринку. Запропоновано методичний підхід до оцінки маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств зернового напряму. Обгрунтовано шляхи вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарських підприємств-виробників на ринку товарного зерна та необхідність зміни їх ринкової позиції. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.151.0-211.1 + У9(4УКР)421.51 Шифр НБУВ: РА380101 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|