Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20110901001627<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Іващенко О. В. 
Управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Іващенко ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Наведено теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна. Розглянуто економічну сутність управління маркетингом, здійснено аналіз і виявлено основні проблеми їх мікро- та макросередовища, визначено місце товаровиробників у структурі каналів розподілу зерна на ринку. Запропоновано методичний підхід до оцінки маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств зернового напряму. Обгрунтовано шляхи вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарських підприємств-виробників на ринку товарного зерна та необхідність зміни їх ринкової позиції.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.151.0-211.1 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА380101 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського