![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20111003000223<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| Миненко Ю. В. Геральдична поезія в українському літературному бароко : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / Ю. В. Миненко ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с. — укp.Детально розроблено жанр української геральдичної поезії, популярної у літературі бароко. З'ясовано генезу віршів на герби, постання яких було зумовлене зростанням ролі шляхетського стану в тогочасному супільстві. Звернено увагу на взаємозв'язки українських геральдичних віршів з аналогічним жанром стематів у польській літературі, звідки гербова поезія була запозичена українським письменством. Геральдичну поезію розглянуто як синтетичний графіко-літературний жанр, що постав на суміжжі двох інших популярних барокових жанрів - панегірика й емблеми. Геральдичні вірші є емблематичними за формою та панегіричними за змістом. Головним художнім засобом вираження заслуг і достоїнств шляхтича було використання багатої символіки. Виділено найуживаніші геральдичні символи й систематизовано їх у тематичні групи. Значну увагу приділено значенню цих символічних знаків та їх функціонуванню у тексті. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)3-335 Шифр НБУВ: РА381785 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
| | Луцак С. М. Художня домінанта: категоріальний статус і поліфункціональна природа (на матеріалі української літератури межі XIX - XX століть) : автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 10.01.06,10.01.01 / С. М. Луцак ; НАН України, Ін-т л-ри ім. Т.Г. Шевченка. — К., 2010. — 40 с. — укp.Досліджено концепцію художньої домінанти як ключового ментального осердя, здатного синергетично структурувати динаміку народження, а також поетикального та рецептивно-комунікативного буття всіх компонентів художньо-естетичного матеріалу. Відправним пунктом означеної реінтерпретації узвичаєної в літературознавстві категорії стали праці творця ідеї домінанти фізіолога-"філософа" О. Ухтомського. Функцію художньої домінанти в самоорганізації літературного формозмісту та підвищенні художньо-естетичного рівня текстів у періоди пошуку словесністю нових виражальних засобів проаналізовано на матеріалі української літератури межі XIX - XX століть. Ключові закономірності динамічної рівноваги складників художньої цілісності літературного твору, від якої залежить естетичний ефект, увиразнено шляхом використання трансдисциплінарної концепції золотого перетину. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.19 + Ш5(4УКР)53-34 Шифр НБУВ: РА376972 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|