| Виноходова С. Г. Планування маркетингової діяльності страхових компаній : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. Г. Виноходова ; Приват. ВНЗ "Європ. ун-т". — К., 2010. — 19 с. — укp.Висвітлено ключові особливості маркетингового планування страховика, обумовлені специфікою страхування як виду економічної діяльності. Розроблено інформаційно-логічну модель процесу маркетингового планування страхової компанії, до складу якої входять стандартні методики планування, аналітичні інструменти, адаптовані до використання за умов страхового ринку України, а також спеціальні інструменти оптимізації структури прогнозного страхового портфелю. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.71-211.1 Шифр НБУВ: РА376576 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|