![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20111003000274<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Ковбасюк Д. О. Формування механізму реалізації інвестиційно-інноваційних стратегій на мікрорівні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. О. Ковбасюк ; НАН України, Ін-т пробл. ринку та екон.-еколог. дослідж. — О., 2010. — 20 с. — укp.Розглянуто основні положення теорії стратегічного управління інноваційними процесами. Виявлено особливості становлення та сформовано організаційно-економічні моделі ринку інновацій. Здійснено класифікацію інтелектуальних продуктів і на даній основі визначено кількісні межі ринку інновацій. Розроблено систему класифікаційних ознак і вимог щодо форм організації інноваційних процесів. Визначено, що основою промислового розвитку є великі виробничі структури, рівень інноваційного розвитку. Доведено, що вибір інвестиційно-інноваційної стратегії пов'язаний з інноваційним рівнем підприємства та його становищем на ринку. Запропоновано систему маркетингових стратегій, яка дозволяє врахувати ситуацію на ринку кінцевого продукту, новизну кінцевого й інтелектуального продукту. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55 + У9(4УКР)0-56 Шифр НБУВ: РА376665 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|