Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>ID=20111003000394<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
   
Олійник Ю. М. 
Етапне хірургічне лікування постраждалих із закритою поєднаною абдомінальною травмою : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.03 / Ю. М. Олійник ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л. Шупика. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Зазначено, що етапне хіругрічне лікування дозволяє досягти остаточного гемостазу і відновити анатомічні співвідношення у постраждалих із закритою поєднаною абдомінальною травмою (ЗПАТ) шляхом програмованої релапаротомії. На підставі зібраних і проаналізованих даних про нозологічні форми, методи діагностики, прогнозування та хірургічне лікування постраждалих із ЗПАТ вперше доведено, що скорочення тривалості первинної операції за рахунок її обсягу не впливає на якість досягнення тимчасового гемостазу за умов шоку у пацієнтів із ЗПАТ.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.08-59
Шифр НБУВ: РА379810 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
   
Литвин Л. І. 
Професійне становлення молодого вчителя в системі спільної науково-методичної роботи районного відділу освіти і школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Литвин ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

Створено експериментальну модель, яка апробується в ході формувального експерименту. Експериментальна робота здійснюється за умови вивчення особистісно-індивідуального підходу в роботі з молодими вчителями та їх власного вибору тих методичних форм роботи, які вони вважають потрібними. Розроблено навчально-методичне забезпечення для організації навчально-виховного процесу з учнями на базі краєзнавчого матеріалу та православної культури й етики. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано основні критерії професійного становлення молодого вчителя: гностичний, професійно-творчий, рефлексивний. Розглянуто роль самоосвітньої роботи молодих вчителів, що є необхідною умовою їх професійної діяльності.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА377240 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського