Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20111003000602<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Миленький Д. В. 
Маркетинговий стратегічний аналіз ринку : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. В. Миленький ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2011. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено модель процесу маркетингового стратегічного аналізу (МСА) як складової системи стратегічного управління (СУ) підприємством, яка заснована на аналітичному та методичному апараті наукового пізнання, що дозволяє її гнучке пристосування до конкретних ринкових умов і забезпечує ефективність маркетингової стратегії підприємства. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат стратегічного маркетингу в аспекті категорій "маркетингова стратегія" та "маркетинговий стратегічний аналіз". Виявлено три вимоги до стратегії підприємства: орієнтація на стратега, орієнтація на ринок і гнучкість реакції на зміни навколишнього середовища. Розвинуто науковий погляд на стратегію як на модель ринку та визначено роль МСА як процесу, який забезпечує її відповідальність трьом вищезазначеним вимогам.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.165.21-211.1-21
Шифр НБУВ: РА379811 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського