![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20111003001227<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Демченко М. В. Реклама як чинник демократичних перетворень у політичному процесі сучасної України : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / М. В. Демченко ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. — Д., 2011. — 18 с. — укp.Досліджено рекламу як складову частину комунікаційної системи сучасного суспільства в контексті розвитку демократичних перетворень в Україні. Висвітлено соціальний і політичний зміст реклами, її технологічні й організаційні особливості як засоби впливу на політичні інститути та процеси. Приділено увагу можливостям цілеспрямованого комунікаційного впливу на позитивний результат демократичних реформ. Досліджено типові риси рекламної діяльності та рекламного продукту в пострадянських державах і в сучасній Україні, вказано шляхи розвитку медіаполітичного простору як структурної основи формування рекламного ринку та розподілу прибутків від рекламної продукції. Встановлено причинно-наслідковий зв'язок між політико-комунікаційною системою та рекламною діяльністю в транзитивних країнах і сучасній Україні. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)12 в2:Ч620.164 Шифр НБУВ: РА381036 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|