Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20111003001838<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Балабаниць А. В. Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Балабаниць ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 40 с.: рис. — укp.Розкрито сутність і характер маркетингу взаємодії, показано еволюційне становлення цієї концепції, запропоновано її основний інстументарій. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування системи маркетингової взаємодії підприємста як об'єкта інтегрованого управління, визначено її ключові компоненти та структурні зв'язки. Висвітлено роль і показано місце управління маркетинговою взаэмодією в системі маркетингового менеджменту підприємств. Запропоновано науково-методологічні підходи до діагностики процесів маркетингової взаємодії підприємтсв із споживачами, бізнес-партнерами, конкурентами. Розроблено пропозиції щодо удосконалення управління маркетинговою взаємодією на базі стратегічного інструментарію. Удосконалено механізм управління стратегічними змінами у системі маркетингової взаємодії. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1 Шифр НБУВ: РА381723 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|