| Гаврилюк А. М. Державне регулювання комунікаційного забезпечення туристичноїі індустрії в Україні : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / А. М. Гаврилюк ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2011. — 20 с. — укp.Уперше сформульовано визначення поняття "державне регулювання комунікаційного забезпечення туристичної індустрії" як здійснення уповноваженими органами державної влади та органами місцевого самоврядування соціально-політичних, фінасово-економічних, правових, організаційних, інформаційних заходів, спрямованих на використання інноваційних підходів до розвитку вітчизняного туризму із застосуванням принципів державного маркетингу. Запропоновано інноваційні підходи до державного регулювання комунікаційного забезпечення туристичної індустрії в Україні, що грунтуються на використанні принципів державного маркетингу, зокрема пріоритету потреб та запитів споживача, системного підходу до явищ і суб'єктів, що діють у маркетинговому середовищі, гнучкого пристосування до змін у зовнішньому маркетинговому середовищі, комплексного та активного впливу на зовнішнє маркетингове середовище, науковості. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358 ф121 Шифр НБУВ: РА382529 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|