| Красненко О. М. Лінгвопрагматичні засоби персуазивності у сучасній французькій мові (на матеріалі публікацій з міжнародних відносин) : автореф. дис. ... канд. філол. наук: 10.02.05 / О. М. Красненко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.Досліджено комунікативно-прагматичні та мовні засоби вираження категорії персуазивності у французьких наукових і науково-публіцистичних текстах (ННПТ) з міжнародних відносин (МВ) 1999 - 2010 рр. Розглянуто персуазивність як текстово-дискурсивну категорію модусного типу, за допомогою якої мовець кваліфікує достовірність того, що повідомляє, через власне переконання. Визначено основні комунікативні стратегії інформування, аргументування і переконування, які використовує автор наукового тексту з міжнародних відносин для впливу на адресата. Розкрито роль архітектонічної структури у формуванні інформативності французького наукового тексту (ФНТ). Визначено семантичні види персуазивності та досліджено морфологічні, синтаксичні, лексичні засоби їх вираження у ФНТ. Проаналізовано особливості вживання засобів персуазивності у ННПТ з МВ. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-712 Шифр НБУВ: РА382063 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|