| Луференко Л. Ю. Рекламна діяльність молокопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. Ю. Луференко ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. — Житомир, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.Вперше розроблено й обгрунтовано методичний підхід до розрахунку потреби в коштах для проведення рекламних кампаній молокопереробних підприємств за різними каналами поширення рекламних повідомлень на основі застосування економіко-математичного моделювання рекламного бюджету. Визначено поняття рекламної діяльності, що, на відміну від існуючих, тлумачить її як процес активного впливу товаровиробників на цільову аудиторію споживачів шляхом розробки й імплементації комплексу інтегрованих комунікацій як інструменту маркетингового супроводження продукту з метою регулювання обсягів його реалізації. Удосконалено методику визначення оптимального обсягу витрат на маркетинг, що передбачає максималізацію приросту прибутку в розрахунку на одиницю витрат, яка базується на концепції аналізу та мінімізації загальних економічних витрат. Наведено теоретичне обгрунтування механізму рекламних кампаній молокопереробних підприємств, визначеного як комплекс маркетингових дій з розробки та реалізації рекламної стратегії підприємства, системоутворювальним елементом якого є оцінювання ефективності рекламної діяльності. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-803.81 Шифр НБУВ: РА381741 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|