| Долинський Б. Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров'язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Б. Т. Долинський ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 45 с. — укp.Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування здоров'язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів (забезпечення позитивної мотивації студентів на здійснення здоров'язбережувальної діяльності з учнями початкової школи у навчально-виховній діяльності, взаємозв'язок валеологічної освіти з дисциплінами гуманітарного, соціально-економічного, природно-наукового, професійного та практичного циклів фазової підготовки майбутніх учителів початкової школи, насичення процесу їх підготовки інтерактивними методами навчання, спрямованими на формування цих навичок і вмінь, залучення їх до фізкультурно-оздоровчої та спортивно-ігрової діяльності). Розроблено експериментальну модель досліджувальної підготовки. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.221.354.5 Шифр НБУВ: РА381493 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|