![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20111025001783<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Дяченко Л. А. Управління підприємствами туристичної сфери : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. А. Дяченко ; Приват. ВНЗ "Європ. ун-т". — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.Поглиблено науково-методичні засади управління підприємствами туристичної сфери, узагальнено підходи до оцінки систем управління туристичними підприємствами (ТП). Визначено специфічні функції та досліджено основні проблеми управління ТП. Зазначено, що оновлена система менеджменту якості в ТП знизить (виключить) необхідність опрацьовувати недостовірну або перекручену інформацію, яка призводить до появи небажаних явищ і знижує економічні результати. Запропоновано напрями вдосконалення управління підприємствами туристичної сфери, розроблено практичні заходи, що дозволяють досягти поставленої мети усіма учасниками туристичного ринку. Висвітлено концепцію перспективного розвитку підприємств туристичної сфери та теоретико-аналітичну функціональну модель системи якості управління процесом обслуговування зарубіжних споживачів у ТП зі зворотніми зв'язками з споживачами як цілісну систему соціально-економічних відносин між ними. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ)441.358.1-21 Шифр НБУВ: РА382419 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|