Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20111026000089<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Корж М. В. 
Стратегії міжнародного маркетингу в умовах глобалізації : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.02 / М. В. Корж ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 38 с. — укp.

Досліджено концептуальні засади формування стратегій міжнародного маркетингу. Визначено роль міжнародного маркетингу у розвитку світогосподарської системи, вплив цінової політики на формування стратегій міжнародного маркетингу. Досліджено теоретичні імперативи глобалізації світової економіки, ідентифіковано загрози глобалізації з урахуванням рівня економічного розвитку країн. Проаналізовано вплив глобалізації на визначення напрямів розвитку світової економіки. Оцінено роль міжнародного маркетингу у розвитку бізнес-процесів світової економіки. Досліджено підходи до моделювання міжнародних бізнес-процесів з використанням маркетингової складової. Розроблено концептуальні засади розвитку міжнародного бізнесу на підставі використання маркетингових стратегій в глобалізованій економіці. Надано змістовну характеристику основних цінових стратегій міжнародного маркетингу, проведено моделювання цінової стратегії міжнародного маркетингу за умов глобалізаці. Запропоновано оптимізаційний механізм управління ціновою стратегією міжнародного маркетингу з урахуванням впливу глобалізації. Досліджено модифікації стратегій інноваційного розвитку країн світової економіки за умов глобалізації. Запропоновано концептуальні основи управління інноваційним розвитком на підставі використання стратегій міжнародного маркетингу. Обгрунтовано необхідність розробки та реалізації концепції інноваційного розвитку національних економік з використанням маркетингового підходу. Обгрунтовано необхідність системно-ситуативного підходу до розробки стратегій міжнародного маркетингу.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111
Шифр НБУВ: РА377614 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського