Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20111213001247<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Файвішенко Д. С. Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. С. Файвішенко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.Визначено сутність і показано роль брендингу у сучасному бізнесі. Розкрито та проаналізовано аксіологію бренду, визначено його атрибути, які впливають на споживчий вибір. Досліджено існуючі методи оцінювання цінності бренду, виявлено їх переваги та недоліки. Узагальнено теоретичний досвід і показано сферу використання методології функціонального підходу. Розкрито функціональну природу бренду й удосконалено класифікацію його функцій. Обгрунтовано доцільність, визначено можливості та специфіку застосування функціонального підходу до оцінювання ефективності брендингу. Розкрито діалектику взаємозв'язку позиціювання та функціональної структури бренду. Проаналізовано та систематизовано фактори, які впливають на ефективність бренду. Розроблено методичні положення щодо оцінювання ефективності брендингу на основі функціонального підходу. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 Шифр НБУВ: РА384218 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|