Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20111213001958<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Темерівський В. В. 
Теоретико-концептуальні засади політичного маркетингу в умовах демократії : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.01 / В. В. Темерівський ; Чорномор. держ. ун-т ім. П. Могили. — Миколаїв, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано ідейно-теоретичні передумови виникнення політичного маркетингу. Проведено критичне оцінювання доробків зарубіжних і вітчизняних учених стосовно визначення політичного маркетингу як форми політичних відносин. Розкрито складові частини, виявлено особливості та запропоновано перспективні напрями подальшого розвитку політичного маркетингу, обгрунтовано необхідність застосування його технологій у практиці державного управління, організації та проведенні виборчих компаній, формуванні політичного іміджу та здійсненні політичного рекламування. З'ясовано політологічні виміри інформаційно-комунікативних аспектів політичного маркетингу та висвітлено цілеспрямований вплив "паблик рілейшнз" на суспільні процеси та взаємозв'язки. Сформульовано конкретні висновки та пропозиції щодо подальшого дослідження особливостей політичного маркетингу у світовому демократичному процесі та в ході сучасного реформування українського суспільства.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053
Шифр НБУВ: РА383966 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського