| Городиська О. М. Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного самоаналізу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Городиська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 21 с.: рис., табл. — укp.З'ясовано теоретико-методологічну сутність педагогічного самоаналізу та стан його розробки в психолого-педагогічній літературі. Обгрунтовано принципи (загальні, методологічні, організаційні), структуру та функції (загальні та специфічні) педагогічного самоаналізу як процесу. На підставі контретизованих критеріїв (ціннісно-мотиваційний, аналітико-когнітивний, процесуально-функціональний) визначено рівні готовності майбутніх учителів до самоаналітичної діяльності. Обгрунтовано та перевірено педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного самоаналізу в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, з'ясовано причини, які заважають такому формуванню. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 Шифр НБУВ: РА383953 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|