Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20111213002197<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Гальчинська Ю. М. 
Формування маркетингової цінової політики на підприємствах бурякоцукрового підкомплексу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. М. Гальчинська ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти формування маркетингової цінової політики на підприємствах бурякоцукрового підкомплексу (БЦПК). Визначено методологічні та методичні засади формування маркетингової політики підприємств з різними обсягами виробництва та добовою виробничою потужністю. Проаналізовано сучасний стан розвитку підприємств БЦПК. Досліджено вплив зовнішніх і внутрішніх чинників на формування ціни цукру, з їх урахуванням розроблено економіко-математичну модель визначення ефективності маркетингової цінової політики. З'ясовано особливості ціноутворення на побічні продукти переробки цукрових буряків. Удосконалено аналітико-методичне забезпечення формування цінової політики підприємств БЦПК. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової цінової політики з урахуванням функціонування світового ринку цукру та державного регулювання ціноутворення в БЦПК.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.152.52-211.1
Шифр НБУВ: РА383620 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського