![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20111213002197<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гальчинська Ю. М. Формування маркетингової цінової політики на підприємствах бурякоцукрового підкомплексу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. М. Гальчинська ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти формування маркетингової цінової політики на підприємствах бурякоцукрового підкомплексу (БЦПК). Визначено методологічні та методичні засади формування маркетингової політики підприємств з різними обсягами виробництва та добовою виробничою потужністю. Проаналізовано сучасний стан розвитку підприємств БЦПК. Досліджено вплив зовнішніх і внутрішніх чинників на формування ціни цукру, з їх урахуванням розроблено економіко-математичну модель визначення ефективності маркетингової цінової політики. З'ясовано особливості ціноутворення на побічні продукти переробки цукрових буряків. Удосконалено аналітико-методичне забезпечення формування цінової політики підприємств БЦПК. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової цінової політики з урахуванням функціонування світового ринку цукру та державного регулювання ціноутворення в БЦПК. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.152.52-211.1 Шифр НБУВ: РА383620 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|