Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20111226000468<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Крутушкіна О. В. 
Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Крутушкіна ; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Визначено теоретичні засади та концептуальні основи стратегічного управління маркетинговими комунікаціями підприємств. Наведено результати діагностики процесу управління стратегічного управління маркетинговими комунікаціями підприємства, зокрема, стратегічного моніторингу комунікаційного клімату підприємства, діагностики процесу стратегічного управління маркетинговими комунікаціями підприємства, аудиту портфелю стратегій управління маркетинговими комунікаціями, проведено оцінювання економічної ефективності стратегічного управління маркетинговими комунікаціями, що дозволило запропонувати удосконалену комплексну систему стратегічного управління маркетинговими комунікаціями та обгрунтувати стратегії управління ними.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-211.1
Шифр НБУВ: РА385069 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського