Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20120215000064<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Маркова О. В. Формування маркетингової конкурентної стратегії аграрних підприємств на плодоовочевому ринку : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Маркова ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2011. — 20 с. — укp.Досліджено маркетингову стратегічну діяльність підприємства плодоовочевої галузі Полтавщини та розроблено заходи щодо підвищення економічної ефективності виробництва плодоовочевої продукції. Уточнено трактування сутності категорій "стратегія", "маркетингова стратегія" та "маркетингова конкурентна стратегія підприємства" й обгрунтовано методичні підходи до формування й удосконалення маркетингової конкурентної стратегії в плодоовочевому бізнесі, враховуючи основні фактори, що впливають на її формування та реалізацію. Проведено оцінку ефективності виробництва плодоовочевої продукції в регіоні та визначено місткість регіонального ринку плодоовочевої продукції. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ПОЛ)325.153-211.1 Шифр НБУВ: РА377637 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|