Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20120215000064<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Маркова О. В. 
Формування маркетингової конкурентної стратегії аграрних підприємств на плодоовочевому ринку : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Маркова ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено маркетингову стратегічну діяльність підприємства плодоовочевої галузі Полтавщини та розроблено заходи щодо підвищення економічної ефективності виробництва плодоовочевої продукції. Уточнено трактування сутності категорій "стратегія", "маркетингова стратегія" та "маркетингова конкурентна стратегія підприємства" й обгрунтовано методичні підходи до формування й удосконалення маркетингової конкурентної стратегії в плодоовочевому бізнесі, враховуючи основні фактори, що впливають на її формування та реалізацію. Проведено оцінку ефективності виробництва плодоовочевої продукції в регіоні та визначено місткість регіонального ринку плодоовочевої продукції.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ПОЛ)325.153-211.1
Шифр НБУВ: РА377637 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського