| Агулов М. В. Психологічні чинники динаміки суб'єктності майбутнього вчителя у процесі навчальної діяльності : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. В. Агулов ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.Наведено результати теоретико-методологічного аналізу та надано результати експериментального вивчення динаміки суб'єктності майбутнього вчителя в процесі навчальної діяльності. Розкрито зміст психологічних чинників динаміки суб'єктності майбутнього вчителя в ході професійної підготовки, виявлено умови цілеспрямованого розвивального впливу на суб'єктність майбутнього вчителя в процесі навчання. Основними факторами динаміки суб'єктності майбутнього педагога за звичайних умов навчання є компоненти загальної інтернальності, інтернальності в області сімейних відносин, інтернальності в області навчальної діяльності, семантичного диференціала суб'єктності, особливостей інформаційного тезауруса, організаторських здібностей, самоорганізації й особливостей виконавської діяльності. Розроблено програму розвитку суб'єктності майбутнього вчителя в процесі навчальної діяльності, завдяки застосуванню якої у студентів третього та п'ятого року навчання відбувається статистично достовірне зростання середніх значень показників розвитку суб'єктності майбутнього педагога. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-7 + Ч489.511.203 Шифр НБУВ: РА377366 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|