Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20120215000274<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Мавріна А. О. 
Управлінські рішення в системі "маркетинг - фінансовий менеджмент" машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. О. Мавріна ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2010. — 25 с. — укp.

Структуровано наукові підходи до трактування витрат на маркетинг і виокремлено етапи їх еволюції. Систематизовано причини та сфери виникнення конфліктів цілей між працівниками маркетингових і фінансово-економічних служб, а також класифіковано наслідки даних конфліктів у системі маркетинг - фінансовий менеджмент, під якою розуміється сукупність управлінських рішень у фінансово-економічній і маркетинговій сферах підприємства, які мають системний характер, передбачають взаємоузгодження та координацію як прийняття двних рішень, так і їх виконання. Розроблено метод бюджетування витрат на маркетинг, в який, на відміну від існуючих підходів, включають модель бюджетування річних витрат та алгоритм бюджетування маркетингових інвестицій. Обгрунтовано напрями покращання співпраці між працівниками маркетингового та фінансового відділів машинобудівного підприємства.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-93-210.11 + У9(4УКР)305.851.1-211.1
Шифр НБУВ: РА378174 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського