| Мавріна А. О. Управлінські рішення в системі "маркетинг - фінансовий менеджмент" машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. О. Мавріна ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2010. — 25 с. — укp.Структуровано наукові підходи до трактування витрат на маркетинг і виокремлено етапи їх еволюції. Систематизовано причини та сфери виникнення конфліктів цілей між працівниками маркетингових і фінансово-економічних служб, а також класифіковано наслідки даних конфліктів у системі маркетинг - фінансовий менеджмент, під якою розуміється сукупність управлінських рішень у фінансово-економічній і маркетинговій сферах підприємства, які мають системний характер, передбачають взаємоузгодження та координацію як прийняття двних рішень, так і їх виконання. Розроблено метод бюджетування витрат на маркетинг, в який, на відміну від існуючих підходів, включають модель бюджетування річних витрат та алгоритм бюджетування маркетингових інвестицій. Обгрунтовано напрями покращання співпраці між працівниками маркетингового та фінансового відділів машинобудівного підприємства. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-93-210.11 + У9(4УКР)305.851.1-211.1 Шифр НБУВ: РА378174 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|