![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20120411000242<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Шершньова Г. В. Інформаційні ресурси і комунікації в управлінні асортиментом торговельних мереж : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. В. Шершньова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.Визначено сутність і значення формування асортименту в управлінні торговельною мережею, особливості використання інформаційних ресурсів і комунікацій у формуванні товарного асортименту підприємств торгівлі, розроблено концепцію інформаційно-комунікаційної системи управління асортиментом на засадах категорійного менеджменту. Сформульовано основні положення формування та використання інформаційних ресурсів і комунікацій в управлінні товарним асортиментом. Запропоновано модель вибору стратегічних альтернатив управління товарним асортиментом, а також методичний підхід до практичної реалізації інформаційно-комунікаційної підтримки управління асортиментом торговельної мережі. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.41 Шифр НБУВ: РА381223 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|