Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20120411000242<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Шершньова Г. В. 
Інформаційні ресурси і комунікації в управлінні асортиментом торговельних мереж : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. В. Шершньова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено сутність і значення формування асортименту в управлінні торговельною мережею, особливості використання інформаційних ресурсів і комунікацій у формуванні товарного асортименту підприємств торгівлі, розроблено концепцію інформаційно-комунікаційної системи управління асортиментом на засадах категорійного менеджменту. Сформульовано основні положення формування та використання інформаційних ресурсів і комунікацій в управлінні товарним асортиментом. Запропоновано модель вибору стратегічних альтернатив управління товарним асортиментом, а також методичний підхід до практичної реалізації інформаційно-комунікаційної підтримки управління асортиментом торговельної мережі.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.41
Шифр НБУВ: РА381223 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського