Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20120411000302<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Магалецький А. В. 
Формування маркетингової політики підприємств готельного господарства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. В. Магалецький ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2011. — 22 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні засади формування маркетингової політики на підприємствах готельного господарства. Вдосконалено понятійно-категоріальний апарат маркетингової політики. Проаналізовано принципи формування та реалізації маркетингової, продуктової, цінової, збутової, комунікаційної політики та політики брендінгу. Запропоновано формувати маркетингову політику на засадах екологічного ухилу та сталого розвитку, розраховано показник екологічності маркетингової політики. Розвинуто наукові погляди щодо створення та розвитку готельного кластера як засобу підвищення ефективності комунікаційної політики. Обгрунтовано впровадження інтегрального показника ефективності реалізації маркетингової політики.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-211.1
Шифр НБУВ: РА381289 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського