| Алексейчук І. С. Філософсько-освітній вимір раціонального пізнання : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.10 / І. С. Алексейчук ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 31 с. — укp.Запропонована модель раціонального пізнання розкриває зміст, структуру та закономірності формування системи його понять і може стати теоретичною основою та засобом об'єктивізації педагогічного контролю та розробки нових технологій освіти. У межах системи понять раціонального пізнання виділено вісім основних етапів формування сенсу нових понять, які описуються за допомогою восьми логічно й історично пов'язаних між собою моделей, позначених як "об'єкт і середовище", "частина і ціле", "вид і рід", "знак і смисл", "предмет і об'єкт", "всередині і ззовні", "наслідок і випадковість", "сутність і явище". Ці вісім моделей структурують смисловий простір мови. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю225.4 + Ч30 в2:Ю2 Шифр НБУВ: РА381612 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|