| Вереньов В. В. Розвиток теорії й практики зменшення динамічних навантажень та діагностики обладнання широкоштабових станів : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.08 / В. В. Вереньов ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2011. — 37 с. — укp.Встановлено емпіричну залежність коефіцієнта динамічності від узагальненого конструктивного параметра - відношення двох нижчих власних частот лінії привода клітей станів гарячої прокатки. Розроблено загальний метод дослідження динамічних процесів і пошуку методів зменшення динамічних навантажень у просторі трьох груп параметрів і факторів: конструктивних, технологічних і технічного стану. Визначено критерії оптимізації, розроблено аналітичний апарат і методику вибору раціональних конструктивних параметрів лінії головного приводу, включаючи розміри основних елементів лінії, що забезпечують зменшення в 1,5 - 2 раза динамічних навантажень у період зчеплення штаби валками й уникнення резонансних режимів в лінії приводу станів холодної прокатки в стаціонарному процесі прокатки. Подано обгрунтування застосування параметрів перехідних процесів під час зчеплення штаби валками для діагностики технічного стану обладнання головних ліній клітей, зокрема, кутового зазору в зчленуванні валок - шпиндель. Вперше показано, що поряд з коефіцієнтом динамічності сильною діагностичною ознакою є час запізнення реакції ділянок лінії приводу на ударне навантаження, що діє на валки під час зчеплення штаби. Установлено закономірності зміни діагностичних ознак у процесі роботи клітей стану з урахуванням зношування та кутових зазорів. Розроблено і на діючому стані випробувано нові методи, способи діагностики та правила розпізнавання технічного стану шпиндельної й моторної ділянок, а також системні положення з пошуку нових методів діагностики. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: К621.53-1 + К621.53-52-082.05 Шифр НБУВ: РА381640 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|