| Земляков І. С. Маркетинг оптових торговельно-посередницьких підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. С. Земляков ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2011. — 19 с. — укp.Досліджено теоретичні основи маркетингу в діяльності оптових торговельно-посередницьких підприємств, уточнено поняття маркетингової інноваційної діяльності та комерційного портфеля стосовно оптового підприємства. Виявлено тенденції розвитку, склад і структуру регіонального оптового ринку, оцінено стан управління маркетинговою діяльністю оптових торговельно-посередницьких підприємств регіону, проаналізовано маркетингову діяльність досліджуваних підприємств. Удосконалено процес управління маркетинговою діяльністю посередницьких підприємств. Виділено фактори, що впливають на обсяги продажу оптових торговельно-посередницьких підприємств, та на їх основі сформовано основні стратегічні напрямки збільшення обсягів продажу, визначено необхідний обсяг інвестицій та прогнозовано зростання обсягу продажу. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ІВА)421.31-211.1 Шифр НБУВ: РА381656 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|