| Рідель Т. М. Формування мотивації учіння студентів аграрних університетів у процесі вивчення іноземних мов : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. М. Рідель ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с. — укp.Обгрунтовано психолого-педагогічні механізми формування мотивації учіння студентів немовних вищих закладів освіти. Конкретизовано теоретичні положення щодо взаємозумовленості мотивації та здібностей, визначальної ролі спілкування в розвитку особистості. Визначено концептуальні підходи до побудови гіпотетичної моделі оптимальної мотивації до вивчення іноземної мови студентами-аграріями. Розроблено модель мотивації до вивчення іноземної мови, подано її теоретичне обгрунтування, визначено психолого-педагогічний зміст виділених структурних компонентів моделі. Виявлено, досліджено й описано механізм взаємодії рівня іншомовних здібностей і мотивації навчання у процесі вивчення іноземної мови. Проаналізовано соціально-психологічні характеристики групи, як компоненту моделі мотивації, що сприяє її оптимізації. Розроблено методики для виявлення рівня професійної мотивації, мотивації вивчення іноземної мови, рівня розвитку іншомовних здібностей. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ю940.3-72 Шифр НБУВ: РА381553 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|