Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20120411000590<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Данько Ю. І. 
Організаційно-економічні засади розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. І. Данько ; Сум. нац. аграр. ун-т. — Суми, 2011. — 20 с. — укp.

Систематизовано теоретичні підходи щодо сутності маркетингу в системі управління підприємствами. Обгрунтовано сутність поняття "аграрний маркетинг". Проаналізовано особливості маркетингу в підприємствах аграрної сфери економіки. Розглянуто методичні підходи до діагностики розвитку маркетингу. Дано організаційно-економічну оцінку передумов формування системи аграрного маркетингу регіону, проаналізовано роль складових маркетингу у забезпеченні стабільного функціонування сільськогосподарських товаровиробників. Проведено моніторинг стану управління системою маркетингу. Розраховано вплив окремих показників маркетингової діяльності на результативність роботи сільськогосподарських підприємств.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Шифр НБУВ: РА379687 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського