Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20120411000614<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Дяк Т. П. 
Теоретичні засади формування педагогічного мислення в координатах самовизначення особистості : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. П. Дяк ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблему педагогічного мислення у системі світового та вітчизняного освітнього процесу. Предметом педагогічного мислення виступають методи перетворювальної діяльності усіх форм освітнього процесу, які під впливом саморефлексії утворюють простір нової духовно-культурної реальності. З урахуванням специфіки сучасної епохи, одним з головних смислів якої є індивідуалізм, педагогічне мислення зумовлює антропологічну спрямованість освітньої теорії та практики, навчального процесу загалом. За умов підвищення ролі та значення суб'єктивного чинника для розвитку педагогічного мислення надзвичайної ваги набувають креативи екзистенційної філософії, яка активізує вирішення творчих завдань моделювання складних систем, здійснення освітньо-педагогічних проектів. Концепція педагогічного мислення відповідає запитам сучасного міждисциплінарного рівня досліджень освіти як когнітивної та соціокультурної константи, що збагачує арсенал засобів гармонізації простору сучасної освіти та розширює можливості освітньої рефлексії завдяки залученню актуальних даних ресурсів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ч311, 0
Шифр НБУВ: РА379747 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського