![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20120411000718<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проценко Д. П. Система керування тяговим електроприводом трамвая при зміні умов зчеплення : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.09.03 / Д. П. Проценко ; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2011. — 19 с. — укp.Розглянуто питання керування тяговим електроприводом трамвая за зміни умов зчеплення з метою підвищення надійності роботи тягового електропривода, за рахунок вдосконалення системи виявлення та припинення буксування, що дозволяє попередити розвиток процесу буксування коліс відносно рейок за зміни характеристик зчеплення. Запропоновано спосіб контролю основного опору руху трамвая, який є інваріантним до режиму роботи тягового електропривода трамвая та впливу температури навколишнього середовища на нормоване значення основного питомого опору руху трамвая. Розроблено структурну схему й алгоритм роботи системи виявлення та припинення буксування та контролю основного опору руху в мікропроцесорному виконанні. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: О822-042.2 Шифр НБУВ: РА380331 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|