| Везенкова Г. І. Психологічні особливості життєвих домагань майбутніх учителів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. І. Везенкова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с. — укp.Встановлено, що життєві домагання студентської молоді пов'язані із всім спектром характеристик особистості, які є новоутвореннями юнацького віку, та змістовно відтворюють модель майбутнього життя, включаючи усвідомлення значущості різних сфер життєдіяльності й оцінку перспективи життєвої самореалізації. Визначено основні тенденції змін у життєвих домаганнях студентів-педагогів у період навчання та надано їх змістовну характеристику. Розкрито систему взаємозв'язків життєвих домагань з певними властивостями особистості. Виявлено психологічні особливості осіб, що розрізняються за вибором сфер життєдіяльності: "сімейно-родинні стосунки", "професійна самореалізація", "матеріальне благополуччя", "спілкування", "творча самореалізація" та "просоціальна життєдіяльність". Розроблено психолого-педагогічну програму оптимізації життєвих домагань, яка спрямована на усвідомлення студентами-педагогами своїх можливостей, потреб і пріоритетів у житті, розвиток навичок цілепокладання та планування майбутнього життя. Апробація даної програми засвідчує позитивні зміни як в усвідомленості життєвих домагань, так і в розвитку властивостей особистості, що з ними пов'язані. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч489.511.328 Шифр НБУВ: РА380616 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|