| Коваленко О. А. Теоретичні і методичні основи навчання академічно обдарованих учнів початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / О. А. Коваленко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 40 с. — укp.Проведено теоретичне та методологічне узагальнення та запропоновано інноваційний підхід до розв'язання дидактичної проблеми навчання академічно обдарованих учнів початкової школи на основі теоретичного, порівняльного, системного, ретроспективного й історико-дидактичного аналізу сучасних дидактичних моделей навчання. Досліджено об'єкт, суб'єкти, цілі та завдання, закономірності, принципи, форми, методи, прийоми, комплекс засобів навчання академічно обдарованих учнів початкової школи. Розроблено концепцію навчання академічно обдарованих учнів початкової школи. Визначено сукупність організаційно-педагогічних умов проведення моніторингу ідентифікації академічної обдарованості в дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, а також загальні та спеціальні педагогічні умови навчання академічно обдарованих учнів початкової школи. Обгрунтовано концептуально об'єднану дидактичну модель і відповідну їй методику навчання академічно обдарованих учнів початкової школи. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221 Шифр НБУВ: РА382012 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|