Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20120412042002<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Балик У. О. 
Розвиток ціноутворення на засадах маркетингових стратегій машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / У. О. Балик ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 25 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення та прикладні рекомендації з удосконалення методів ціноутворення на засадах маркетингових стратегій машинобудівних підприємств. На підставі узагальнення літературних джерел розкрито групування внутрішніх і зовнішніх чинників ціноутворення. Обгрунтовано зведення основних факторів ціноутворення й основних учасників цього процесу в єдину модель. Розглянуто застосування й обгрунтування обсягів фінансування статті "витрат на маркетинг" у загальному кошторисі підприємства та розподіл цих коштів за елементами маркетингових витрат. Удосконалено метод узгодження ефекту масштабу та потужності підприємства для обгрунтування ціни продукції, методичні положення з визначення межового розміру витрат на рекламу, які можна використовувати для традиційних або інноваційних товарів. Вперше розроблено метод регулювання ціни продукції залежно від зміни попиту, який базується на застосуванні специфічної цінової еластичності попиту, яка визначається не в порядкових, а в кількісних шкалах вимірювання, що дозволяє встановлювати конкретне числове значення ціни.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-861-211.1
Шифр НБУВ: РА382222 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського