![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=201205100000006733<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Крук С. І. Формування толерантності в особового складу підрозділів з надзвичайних ситуацій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. І. Крук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 21 с. — укp.Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування толерантності особового складу підрозділів з надзвичайних ситуацій: спрямованість соціально-гуманітарної роботи на розвиток толерантності як особистісно-професійної якості фахівців цивільного захисту. Визначено забезпечення активної толерантної діалогічної взаємодії між членами підрозділів МНС і створення толерантного виховного середовища. Запроектовано модель формування толерантності особового складу підрозділів з надзвичайних ситуацій, яка відображає взаємозв'язок цільового, змістового, діяльнісного та результативного блоків. У процесі дослідження конкретизовано сутність толерантності як особистісно значущої якості фахівців цивільного захисту й її структурні компоненти. Уточнено критерії та рівні сформованості толерантності особового складу підрозділів з надзвичайних ситуацій. Вдосконалено зміст, форми та методи соціально-гуманітарної роботи з формування моральних якостей працівників цивільного захисту. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-331-5 р + Ю752.1:Ц р Шифр НБУВ: РА382369 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|