Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=201205100000006913<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Семенець С. П. 
Теорія і практика розвивального навчання у системі методичної підготовки майбутніх учителів математики : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. П. Семенець ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 44 с.: рис. — укp.

Визначено теоретико-методологічні засади та встановлено психолого-педагогічні умови розвивальної професійно-педагогічної освіти. Висвітлено теорію розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики, що грунтується на особистісно орієнтованому, стильовому, компетентнісному, системному та діяльнісному (задачному) підходах, концепціях моделей навчально-педагогічної, науково-методичної та професійно-педагогічної діяльності. Наведено чотирирівневу концептуальну модель розвивальної професійно-педагогічної освіти, що складається з професійно-освітньої, педагогічної, дидактичної та методичної систем. Розроблено науково-методичну систему професійно-методичної підготовки майбутніх учителів математики, що забезпечує функціонування двох саморозвивальних педагогічних систем "учитель - учень" і "викладач - студент". Доведено, що результатом її впровадження в практику ВНЗ є розвиток науково-теоретичного мислення, формування суб'єктів навчально-педагогічної діяльності в процесі вивчення елементарної математики та методики навчання математики, що забезпечує професійну готовність майбутніх учителів до інноваційного типу педагогічної діяльності - розвивального навчання математики.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3-3
Шифр НБУВ: РА382837 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського