![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=201205100000007031<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Лебедєва В. В. Стратегія розвитку підприємств санаторно-курортного комплексу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. В. Лебедєва ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2011. — 18 с. — укp.Проаналізовано сучасні підходи щодо створення стратегії, обгрунтовано принципи її формування. Розроблено концептуальні положення формування стратегії підприємств санаторно-курортного комплексу, а також організаційний механізм її формування. Для покращання комунікацій запропоновано використовувати модель послідовності етапів впливу на клієнта, що враховує динамічний ефект маркетингового комунікаційного впливу на споживача, відповідні ефекти та стратегії, та містить оцінку задоволеності та лояльності клієнтів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.16 Шифр НБУВ: РА382927 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|