![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=201205100000007113<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Серських Н. С. Формування системи зернового маркетингу фермерських господарств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. С. Серських ; Луган. нац. аграр. ун-т. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.Досліджено проблеми функціонування системи зернового маркетингу фермерських господарств, проаналізовано сучасну маркетингову діяльність фермерських господарств Запорізької області, визначено основні проблеми зберігання та збуту виробленої продукції. Обгрунтовано передумови співпраці між інституціональними установами й основні напрями інтеграції в системі зернового маркетингу, яка включає фермерські господарства з зерновою спеціалізацією, акредитовану товарну біржу та сільськогосподарські дорадчі служби, створені на базі ВНЗ аграрного профілю. Проаналізовано рівень забезпеченості інформаційними ресурсами та доведено роль дорадчих служб у сприянні впровадженню науково-технічних досягнень у сільськогосподарське виробництво та підвищення конкурентоспроможності продукції фермерських господарств з зерновою спеціалізацією. Доведено залежність обсягів виробництва валової продукції від наявності дорадчої допомоги. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)324.1 + У9(4УКР)325.151 Шифр НБУВ: РА383241 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|