| Федчиняк А. О. Методичні засади вивчення історії повсякденності в 8 - 9 класах загальноосвітніх шкіл : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. О. Федчиняк ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.Досліджено проблему вивчення історії повсякденності у VIII - IX класах загальноосвітніх шкіл, визначено та проаналізовано понятійний апарат дослідження, розкрито значення й особливості вивчення історії повсякденності як складової змісту сучасної шкільної історичної освіти. Проведено комплексний аналіз сучасної практики викладання історії повсякденності у шкільних курсах нової історії. Визначено та теоретично обгрунтовано зміст, обсяг і структуру навчального матеріалу з історії повсякденності у VIII - IX класах. Визначено критерії, показники та рівні сформованості компетентностей: уявлень, понять, навчально-пізнавальних умінь та емоційно-оцінних суджень з історії повсякденності в учнів VIII - IX класів. Розроблено й експериментально перевірено ефективність методики вивчення історії повсякденності у VIII - IX класах загальноосвітніх шкіл, описано перебіг та аналіз результатів експерименту та сформульовано методичні рекомендації щодо її практичної реалізації. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2 Шифр НБУВ: РА383666 Пошук видання у каталогах НБУВ
Географічні рубрики:
|