| Чорній В. Я. Формування готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Я. Чорній ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.Вперше визначено та теоретично обгрунтовано сукупність педагогічних умов формування готовності фахівців банківської справи до професійного спілкування, а саме: посилення сформованості мотиваційного й операційно-дійового компонентів у процесі застосування інформаційних технологій, використання інтерактивних методів для реалізації діяльнісно-орієнтованого підходу у вивченні гуманітарних дисциплін, поглиблення професійної спрямованості у викладанні іноземної мови, використання психолого-педагогічних тренінгів під час вивчення навчальних дисциплін гуманітарного циклу. Розроблено структурну модель формування готовності майбутніх фахівців банківської справи до професійного спілкування, яка відображає взаємозв'язки між основними складовими: метою підготовки студентів даного профілю, компонентами, показниками, рівнями їх готовності до професійного спілкування, особливостями організації навчально-виховного процесу, що визначаються принципами, методами, формами навчання та педагогічними умовами, реалізація яких призводить до запланованого результату - сформованості належного рівня готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи. Конкретизовано сутність і зміст компонентів (мотиваційного, когнітивного, операційно-дійового) готовності до професійного спілкування та визначено їх показники за трьома рівнями: низьким (стихійним), середнім (нормативним), високим (професійним). Вдосконалено механізми організації навчально-виховної діяльності студентів з урахуванням особливостей формування готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи в процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10 р + Ю953 Шифр НБУВ: РА383569 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|