Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=201206180000007438<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Степанова Т. М. Трансформації змісту передшкільної освіти в історії розвитку вітчизняної дошкільної педагогіки: методологія, теорія, практика (кінець XIX - XX ст.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01,13.00.08 / Т. М. Степанова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 44 с. — укp.Обгрунтовано методологічні засади дослідження змісту передшкільної освіти періоду кінця XIX - продовж XX ст. Розкрито сутність феноменів "передшкільна освіта" та "зміст передшкільної освіти". Встановлено в контексті суспільних і педагогічних детермінант періодизацію розвитку змісту передшкільної освіти у вітчизняній дошкільній педагогіці 1898 - 2000 pp. Висвітлено зміст, специфіку його розвитку в різні періоди дослідження. Визначено дві групи тенденцій: тенденції становлення та розвитку змісту передшкільної освіти в кінці XIX - XX ст.; тенденції, які висвітлюють перспективу подальшого розвитку та трансформацій змісту передшкільної освіти в сучасному освітньому просторі. Узагальнено вітчизняний досвід, що дозволяє визначити напрями використання змісту передшкільної освіти для подальших наукових пошуків у даній царині. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4УКР)5/6 Шифр НБУВ: РА384043 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|