Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ЧЄН Н. В.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Чєн Н. В. Дидактичні умови організації інноваційного навчання у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. В. Чєн; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.Розглянуто проблеми організації інноваційного навчання у педагогічних ВНЗ. Розкрито суть понять "інновація", "інноваційне навчання", "організація інноваційного навчання", визначено особливості інноваційного навчання та його організації у процесі підготовки майбутніх вчителів до професійної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови організації інноваційного навчання, уточнено критерії та показники рівнів готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності. Реалізовані у педагогічному експерименті умови сприяють підвищенню якості навчання студентів і забезпечують формування глибоких професійних і психолого-педагогічних знань, розвивають творче мислення, творчі вміння та здібності майбутніх педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч311,01
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА378672 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Чєн Н. В. Інтеграційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Н. В. Чєн // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 77-83. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.З’ясовано сутність інтеграційних підходів до професійної підготовки майбутніх педагогів на мистецьких факультетах ВНЗ. Наголошено на необхідності формування у студента загальних синтетичних знань і понять у процесі інтегрованих занять, які надають йому широке й цілісне уявлення про світ, у якому він живе, про взаємозв’язок явищ і предметів, про взаємодопомогу, існування великого світу матеріальної та духовної культури. Выяснена сущность интеграционных подходов к профессиональной подготовке будущих педагогов на искусствоведческих факультетах ВУЗ. Подчеркнута необходимость формирования у студента общих синтетических знаний и понятий в процессе интегрированных занятий, которые дают ему широкое и целостное представление о мире, в котором он живет, о взаимосвязи явлений и предметов, о взаимопомощи, существовании огромного мира материальной и духовной культуры. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)31-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|