Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=ЇДАЛЬНЕЮ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Fu-Jin Wang 
Key success factors in optimal operation and management for large-scale group diet industry: study on Foxconn Technology Group central kitchen / Fu-Jin Wang // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 8. - С. 358-368. - Бібліогр.: c. 367-368 - англ.

Виходячи з позиції багаточисельного групового харчування від 50 тис. працівників, описано ключові фактори успіху для центральної їдальні "Foxconn Technology Group" у контексті оптимального проведення та управління груповим харчуванням. На основі детальних інтерв'ю з експертами, вченими, спеціалістами з планування роботи їдальні та керівниками субпідрядників застосовано модифікований метод Дельфі для підбору ключових факторів успіху проведення та управління багаточисельним харчуванням. На етапі попереднього анкетування зразки анкет розповсюджено поміж менеджерів середньої та вищої ланки їдальні, а також конкурентами та відвідувачами. Повернені анкети проаналізовано щодо їх надійності, а також перевірено за допомогою методу аналітичної ієрархії. Цільовою аудиторією опитування є: особи, відповідальні за харчування на підприємствах, центральні офіси яких знаходяться на Тайвані; менеджери компанії, що керує їдальнею на Foxconn; керівники підприємств - постачальників сировини. Загальна кількість анкет - 250, 208 з них повернено та піддано статистичному аналізу на предмет придатності. За результатами анкетування запропоновано модель для оцінювання групового харчування на Тайвані та в Китаї.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5КИТ-4)424.123

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Волкова В. 
Роль куратора у соціально-психологічній адаптації студентів-першокурсників / В. Волкова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 2. - С. 162-168. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні напрями комплексної системи організаційно-педагогічних заходів, що дозволяють кураторові оптимізувати роботу і швидше досягти необхідних результатів. Виокремлено пріоритетні завдання куратора на початковому етапі формування професійних інтересів: виявлення у студентів мотивів вступу в даний навчальний заклад, міра розуміння специфіки і характеру обраної професії; визначення рівня свідомості вибору навчального закладу і професії, діагностика даних, які можуть і мають бути розвинуті у процесі підготовки майбутніх фахівців. Акцентовано увагу на необхідності розробки єдиної адаптаційної програми, реалізація якої надасть можливість студентам-початківцям значно скоротити процес адаптації та зробити його більш приємним і насиченим позитивними емоціями. Представлено зміст та структуру вищеназваної програми та визначено чотири етапи її здійснення. На першому етапі використовуються тести-опитувальники, за якими куратори груп і закріплені за групою члени волонтерського руху та студентської психологічної служби всебічно досліджують особистість кожного студента-першокурсника. Другий етап проводиться у формі ділової гри: всі служби вищої школи, починаючи з відділу кадрів і закінчуючи їдальнею та буфетами, визначаються відповідним “пунктом призначення”, до якого повинна дістатися група за певний час і отримати інформацію щодо її ролі для успішності студентів у навчанні та організації її роботи. Третій етап – знайомство студентів-першокурсників з органами студентського самоуправління. Четвертий етап передбачає розробку рекомендацій для студентів-першокурсників щодо змін в умовах навчання у ВНЗ, визначення індивідуального підходу і соціально-психологічної допомоги студентам.

Рассмотрены основные направления комплексной системы организационно-педагогических мероприятий, позволяющих куратору оптимизировать работу и быстрее достичь необходимых результатов. Выделены приоритетные задачи куратора на начальном этапе формирования профессиональных интересов: выявление у студентов мотивов вступления в данное учебное заведение, мера понимания специфики и характера выбранной профессии; определение уровня понимания выбора учебного заведения и профессии, диагностика данных, которые могут и должны быть развиты в процессе подготовки будущих специалистов. Акцентировано внимание на необходимости разработки единой адаптационной программы, реализация которой позволит студентам начинающим значительно сократить процесс адаптации и сделать его более приятным и насыщенным позитивными эмоциями. Представлено содержание и структура вышеназванной программы, определены четыре этапа ее осуществления. На первом этапе используются тесты-опросники, по которым кураторы групп и закрепленные за группой члены волонтерского движения всесторонне исследуют личность каждого студента-первокурсника. Второй этап проводится в форме деловой игры: все службы высшей школы, начиная с отдела кадров и заканчивая столовой и буфетами, определяются соответствующим "пунктом назначения", к которому должна достаться группа за определенное время и получить информацию о ее роли для успеваемости студентов в обучении и организации ее работы. Третий этап - знакомство студентов-первокурсников с органами студенческого самоуправления. Четвертый этап предусматривает разработку рекомендаций для студентов-первокурсников для определения индивидуального подхода и социально-психологической помощи студентам.

The transition to new models of learning, change of the curricula, both forms of educational process organization and the criteria of knowledge evaluation, introducing new standards of education – all these factors make the process of studying at higher school more difficult, both in forms and content. Most first-year students face a number of problems, among which psychological adaptation occupies the first place. Supervision stands for one of the most effective forms of adaptation process management. The success of the first-year students’ tutor mostly depends on a clear understanding of the problem, right choice of main directions of work, optimal selection of forms and methods of education. All above-mentioned positions greatly increase the effectiveness of adaptation process management while working with the first-year students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 + Ч481.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського