Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>K=Д'АЛАМЬЕРА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Лещенко О. І. 
Методи удосконалення гусеничного рушія шляхом адаптивної настройки його ланцюга : автореф. дис... канд. техн. наук / О. І. Лещенко; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2007. - 20 c. - укp.

Визначено залежність натягу від геометричних параметрів окремих ділянок ланцюга в рушіях гусеничних машин (ГМ) за адаптивної настройки ланцюгової передачі автоматичними механізмами у динаміці. Розроблено автоматичні механізми, які враховують зміну натягу з необхідною швидкістю та точністю, для керування якими створено математичну модель на базі удосконалених методик розрахунку статичних і динамічних параметрів ланцюга. Запропоновано три методи зміни натягу гусеничного ланцюга (ГЛ). Удосконалено методи зміни натягу шляхом переміщення спрямувального колеса за дугою кола та прямою лінією. Ці методи базуються на застосуванні автоматичного роликово-гвинтового приводу. Описано уперше запропонований метод диференціальної зміни натягу, який припускає використання повнопривідного гусеничного рушія (ГР). Розроблено стенд, який імітує диференціальну зміну натягу. Фізичні процеси, які відбувались у цьому стенді, використано у розробленій математичній моделі. Модель базується на запропонованих методиках визначення характеристик ГЛ, укладеного між колесами, які задають форму, що враховано у розрахункових методиках. Питання динаміки ГЛ досліджено з використанням методу кінетостатики на базі принципу Д'Аламьера. З використанням запропонованих методик, розглянуто питання перерозподілу довжин між робочими і вільними ділянками, встановлено мінімальне значення попереднього натягу ГЛ. Розроблено пропозиції щодо впровадження повнопривідних електромеханічних гусеничних транспортних засобів. Розраховано та перевірено можливість застосування електромеханічних систем для адаптивного регулювання натягу у динаміці ГМ. Таке

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353062 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського