Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=Е-КОМЕРЦІЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Плескач В. Л. 
Проблеми розвитку електронної комерції в Україні / В. Л. Плескач, Т. Г. Затонацька, Л. В. Олексюк // Економіка України. - 2017. - № 11. - С. 73-84. - укp.

Електронна комерція з кожним роком займає дедалі важливішу позицію в національних економіках і є флагманом інноваційної діяльності, появи новітніх інформаційних технологій (ІТ) та е-послуг завдяки використанню е-угод. До таких ІТ належать хмарні сервіси, електронні платіжні системи, веб-сервіси тощо. Мета статті - виявити проблеми розвитку е-комерції для подальшого їх вирішення. Основні завдання в контексті е-комерції згідно з Планом законодавчого забезпечення реформ в Україні, який було ухвалено Постановою Верховної Ради України № 509-VIII від 4 червня 2015 року, на жаль, не виконано. У процесі дослідження при опрацюванні статистичних даних щодо е-комерції використано системний підхід, методи порівняння та аналізу. Держава має прийняти інституційні заходи щодо стимулювання розвитку е-торгівлі та перетворення її на один з "локомотивів" економіки, а також визначити відповідальний орган з формування та втілення державної політики у сфері е-торгівлі. Необхідно внести зміни до Законів України "Про електронну комерцію" та "Про захист прав споживачів" відповідно до плану імплементації Директиви 2000/31/ЄС "Про електронну комерцію" та Директиви 97/7/ЄС "Про захист прав споживачів в дистанційних контрактах". Необхідно створити консультативно-дорадчий орган у вигляді робочої групи (Постанова Кабінету міністрів України № 599 від 17 червня 2009 року) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі за участі заінтересованих сторін (стейкхолдерів), який має підготувати проект Дорожньої карти розвитку е-торгівлі та систему індикаторів її розвитку для відстеження ефективності впровадження Дорожньої карти розвитку е-торгівлі як одного з факторів просування інформаційного суспільства в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Полякова Я. О. 
Сучасні тенденції розвитку ринку електронної комерції в Україні / Я. О. Полякова, Д. С. Соломіна // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 449-455. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Ринок електронної комерції динамічно розвивається на території Україні як у сфері споживання, так і за умов формування ділових комерційних відносин. Аналіз стану та визначення сучасних тенденцій розвитку ринку е-кoмерції та перспективи його розвитку дозволяють відзначити значні темпи зростання даної сфери діяльності в Україні порівняно зі світовими показниками. Структурна складова інструментів ринку електронної комерції України теж наблизилася до міжнародних стандартів. Особливу увагу останнім часом приділено гармонізації категорії мобільної реклами. Визначено прогноз розвитку ринку е-комерції та надано відповідне рівняння тренду. Виявлено вплив новацій на розвиток Інтернет-реклами та залучення споживачів; запропоновано вдосконалення існуючих бізнес-моделей організації електронної торгівлі за рахунок впровадження дошки оголошень та електронного аукціону в поєднанні із моделями маркетплейсу та електронного магазину залежно від сфери діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Тчинецький С. А. 
Технологія сентимент-аналізу відгуків користувачів систем е-комерції на основі машинного навчання / С. А. Тчинецький, Б. О. Поліщук, В. А. Висоцька // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2023. - № 3. - С. 104-119. - Бібліогр.: 55 назв. - укp.

Взаємодія між компанією та цільовою аудиторією досліджується вже століттями. З самого початку комерційних відносин, стосунки надавача послуг та отримувача цінувалися чи не понад усе. Торгівля побудована на довірі та повазі. Імідж підприємця часто є важливішим, ніж товар, який він продає. За багато сотень років, взаємини торговця і покупця, підприємця та клієнта не втратили важливості і в час масової диджиталізації якість відносин компанії та цільової аудиторії різного розміру та професійна підтримка зворотного зв'язку з клієнтами часто визначають успіх е-бізнесу. Для цього необхідні додаткові інструменти та інформаційні технології для допомоги бізнесменам слідкувати за можливостями розвитку е-бізнесу в певній локації, а також встановлювати зворотній зв'язок з користувачами за допомогою соціальних мереж та ЗМІ. Такі інструменти допоможуть суттєво розширити бачення ринкових можливостей для е-бізнесу, з'ясувати - в які з них є сенс інвестувати, а на які не варто витрачати час. Також побачити, яка ідея має майбутнє і яку бізнес-модель потрібну реалізувати/підтримувати/розвивати для стрімкого розвитку територіального/міжрегіонального е-бізнесу. Також допоможе розібратися, які важелі мають найбільший ефект для зміни політики бізнесу: що не чіпати, а що змінити, щоб забезпечити високу швидкість в реалізації задуму на основі аналізу відповідних результатів досліджень, наприклад, отримувати: прямий фідбек від клієнтів, динаміку зміни загальної задоволеності або зацікавленості цільової аудиторії та переваги/недоліки від користувачів за допомогою NLP-аналізу; підтримку розвитку е-бізнесу відносно локацій знаходження їхнього підприємства та найкращі напрями розвитку; графіки розвитку бізнесу (покращення/погіршення) залежно від змісту коментарів. Мета дослідження - розробка інформаційної технології підтримки розвитку е-бізнесу за допомогою аналізу локацій знаходження бізнесу, опрацювання фідбеку від користувачів, аналізу та класифікації відгуків клієнтів в режимі реального часу з соціальних мереж: Twitter, Reddit, Facebook та інші за допомогою методів глибокого навчання та Natural Language Processing українсько- та англомовних текстів. Для аналізу відугків користувачів та клієнтів використано NLP-методи. Серед методів реалізації основних функцій класифікації англомовних новин використані такі методи машинного навчання, як: наївний Баєсів класифікатор, логістична регресія та метод опорних векторів. Для класифікації українмовних відгуків від користувачів використано алгоритм Наївного Байєса, оскільки він добре показує себе на малих обсягах даних, простий у тренуванні та експлуатації та добре працює з текстовими даними. Наївний класифікатор Байєса є дуже хорошим варіантом для нашої системи і з розрахунку того, що кількість відгуків у датасеті є меншою порівняно з середніми показниками. Розроблено модель машинного навчання для аналізу та класифікації україномовних та англомовних відгуків від користувачів систем е-комерції. Висновки: створена модель показує відмінні результати класифікації на тестових даних. Загальна точність сентиментальної моделі для аналізу україномовного контенту є доволі задовільною, 92,3 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф + У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського