Щербак О. В. Розробка та обгрунтування раціональних параметрів з'єднально-керуючого модуля фронтального навантажувача : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.04 / О. В. Щербак; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. - Х., 1999. - 18 c. - укp. - рус.
Розроблено методику проектування з'єднувально-керуючого модуля для модульних дорожньо-будівельних машин на основі дослідження ступеня його навантаженості. Створено адекватну математичну модель для визначення рівня навантаження з'єднально-керуючого модуля при асиметричному прикладенні зовнішнього навантаження і довільному куті складання напіврам. Запропоновано методику оптимізації корпусу шарніра з'єднувально-керуючого модуля на основі оцінки його напружено-деформованого стану з використанням методу кінцевих елементів. Для перевірки прийнятих у математичній моделі допущень і розрахункової системи проведено експериментальні дослідження з визначенням ступеня навантаження гідроприводу механізму рульового управління. Для підвищення ефективності проектування модульних дорожньо-будівельних машин створено інформаційно-пошукову систему на основі електронних каталогів сімейства колісних машин класу 30 кН.