1. |
Сорока О. С. Психологічні особливості взаємозв'язку інтуїції та довіри до інтуїції у студентів ВНЗ / О. С. Сорока // Наука і освіта. - 2010. - № 9. - С. 128-131. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Описано емпіричне дослідження взаємозв'язку рівня розвитку інтуїції та довіри до інтуїції в студентів ВНЗ на базі художньо-графічного факультету та Інституту мистецтв Південноукраїнського НПУ (вибірка складала 100 студентів). Відзначено, що емпірично досліджувати інтуїцію досить складно, для цього використовуються задача-індикатор, розв'язання якої міститься в несвідомому досвіді, та формувальна задача, яка їй передує. Статистичні результати дослідження за різними методиками зведено до таблиць. Встановлено, що чим вищий ступінь розвитку інтуїції, тим вищі показники довіри інтуїції, інтуїтивності та коефіцієнта інтуїції. Порівнюючи рівні розвитку інтуїції та довіри інтуїції, виявлено вищі показники в тих досліджуваних, у кого вищими є показники довіри до інтуїтивних передчуттів. У подальшому заплановано більш детально зупинитися на дослідженні розвитку інтуїції в студентів різної професійної спрямованості та дослідженні взаємозв'язку інтуїції з візуальним мисленням. The article analyzes some modern scientific approaches to studying intuition. It describes empiric research on interconnection between visual thought and intuition of higher school students, It is shown that in terms of high indices of intuition levelthere are high indices of level of trust to intuition. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-232
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|